مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

 تشکیل کارگروه علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ «رشیدی» گفت: کار گروه علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت با محوریت  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و دانشگاه لرستان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ - 15May 2024

 تشکیل کارگروه علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در نشست تحول دروس معارف دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حمزه شریفی‌دوست»، مدیر امور دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور  در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: کار گروه علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت با محوریت  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و دانشگاه لرستان تشکیل می‌شود.

وی افزود: بایستی در یک نیاز سنجی مشخص شود که هر کدام از دانشگاه‌های استان چند استاد مرتبط با دروس دفاع مقدس نیاز دارند.

رشیدی با اشاره به مراحل جذب اساتید درس دو واحدی آشنایی با دفاع مقدس، گفت: پس از موفقیت اساتید در آزمون و تکمیل پرونده و سیر مراحل، بسته‌های آموزشی در اختیار اساتید قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری دوره‌های روایت گری ویژه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور دانشجویی این اساتید به عنوان راوی کاروان به روایتگری می پردازند.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس، گفت: در اغتشاشات سال‌های اخیر، دانشگاهیان به خلا دروس علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها اذعان داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار